Bon dia, en què puc ajudar-li?
Al CAU o Centre d’Atenció a l’Usuari, intentem resoldre i encaminar les consultes, peticions, incidències i suggeriments informàtics que vostè té sobre els serveis i aplicacions que li oferim des de l’ASIC.
Durant l’any 2010 rebérem 28.765 peticions i incidències que van suposar un increment del 23,96% respecte a l’any anterior i que han estat gestionades des de la plataforma GREGAL (https://www.upv.es/gregal). El 79,11% de les peticions i incidències ateses des del CAU van ser resoltes en el mateix dia.
Vam atendre en les nostres oficines en l’edifici 4H, en la part superior de l’àgora, 4.519 visites i 13.115 cridades telefòniques en l’extensió 77750, un 11,09% més que l’any anterior.
Totes aquestes xifres ens ofereixen una idea de volum i creixement, però el més important és el nostre fort compromís per a seguir ajudant-li.
Recientemente cambie mi contrasenya para acceder a mi intranet, pero al intentar acceder no he podido ya que no la recuerdo . Dado que me encuentro en el extranjero, es posible que me envien una contrasenya provisional con la que acceder a mi intranet?.
Mi numero de DNI es 72237960C y mi direccion de correo es:
jcostal@iqn.upv.es
Gracias por su asistencia
Jose Maria Costa Lafarga
Profesor jubilado
Estimado José María,
conectese a la siguiente dirección :
http://www.upv.es/entidades/ASIC/catalogo/Fax_cambio_contrasenya.pdf
y siga las instrucciones que en el mismo formulario se detallan.
Le recordamos que la forma más directa de enviarnos incidencias y peticiones es mediante la aplicación https://gregal.upv.es o llamándonos a la extensión 77750 ( +34 963 877 750).
Atentamente,
José V. Roselló