Resultats CAU 2010

Bon dia, en què puc ajudar-li?

Al CAU o Centre d’Atenció a l’Usuari, intentem resoldre i encaminar les consultes, peticions, incidències i suggeriments informàtics que vostè té sobre els serveis i aplicacions que li oferim des de l’ASIC.

Durant l’any 2010 rebérem 28.765 peticions i incidències que van suposar un increment del 23,96% respecte a l’any anterior i que han estat gestionades des de la plataforma GREGAL (https://www.upv.es/gregal). El 79,11% de les peticions i incidències ateses des del CAU van ser resoltes en el mateix dia.

Vam atendre en les nostres oficines en l’edifici 4H, en la part superior de l’àgora, 4.519 visites i 13.115 cridades telefòniques en l’extensió 77750, un 11,09% més que l’any anterior.

Totes aquestes xifres ens ofereixen una idea de volum i creixement, però el més important és el nostre fort compromís per a seguir ajudant-li.

 

2 thoughts on “Resultats CAU 2010

  1. Recientemente cambie mi contrasenya para acceder a mi intranet, pero al intentar acceder no he podido ya que no la recuerdo . Dado que me encuentro en el extranjero, es posible que me envien una contrasenya provisional con la que acceder a mi intranet?.
    Mi numero de DNI es 72237960C y mi direccion de correo es:
    jcostal@iqn.upv.es

    Gracias por su asistencia

    Jose Maria Costa Lafarga
    Profesor jubilado

Comments are closed.