Nova versió 2.6 de PoliformaT

sitios_act

El passat 7 d’Octubre es va engegar la versió 2.6 de PoliformaT. En aquesta versió, l’usuari trobarà les mateixes funcions que en la versió anterior, encara que amb algunes millores. Ací fem un breu repàs d’elles:

• ORGANITZACIÓ DE CURSOS/ASSIGNATURES EN POLIFORMAT: Millora de l’organització dels llocs en PoliformaT incloent un apartat “Els meus llocs actius”.
  • PUBLICAR EL LLOC I AFEGIR USUARIS: El professor podrà publicar i despublicar el lloc, així com afegir usuaris a l’assignatura/curs
  • REENVIAMENT DE TASQUES: Possibilitat d’activar l’opció de reenviar tantes vegades com es desitge per a tots els alumnes.
  • EXÀMENS PER A GRUPS: Ja és possible publicar els exàmens per a grups d’alumnes.
  • CREACIÓ RÀPIDA D’EXÀMENS: Opció de creació ràpida d’exàmens bàsics.
  • OPCIONS DE CORREU: S’han incorporat noves opcions al correu com són: “Reexpedició” i “Respondre a tots”.

Bàsicament, aquestes opcions són els canvis principals d’aquesta nova versió, que esperem que ajuden en la gestió de les assignatures/cursos en PoliformaT.

Poden obtenir més informació d’aquestes i algunes altres millores des de la secció de PoliformaT en la pàgina web de l’ASIC