El ASIC augmenta la seguretat en el correu de la UPV

CorreoArroba

A causa d’un procés de revisió i millora de la seguretat en el servei de correu de la UPV, a partir del pròxim 22 de Març de 2010, només es va a permetre la lectura del correu electrònic mitjançant l’ús de connexions segures (SSL). En cas contrari, existeix el risc que la seua contrasenya siga interceptada i el seu correu siga llegit per altres persones no autoritzades.

El ASIC li recorda que sempre pot llegir el seu correu de manera segura mitjançant Webmail o configurant adequadament el seu client de correu. Per a això, ha d’especificar les següents dades per a cadascuna dels comptes de correu que utilitze:

• servidor de correu entrant: mail.upv.es
  • connexió segura (SSL) per al correu entrant: port 995 (POP) o 993 (IMAP)

Disposa d’informació addicional, incloent guies de configuració dels clients de correu més habituals, en la següent adreça web:

Tant si accedeix des de Webmail com si utilitza un client de correu, l’accés segur es basa en l’autenticació, mitjançant certificats, del servidor de correu.

No dubte en posar-se en contacte amb nosaltres davant algun dubte o problema a través de:

• L’aplicació Gregal
  • Atenció a l’usuari de UPVNET:
    • Extensió de telèfono 77750
    • Des de fora de la Universitat: 96 387 77 50

4 thoughts on “El ASIC augmenta la seguretat en el correu de la UPV

1. El hecho de configurar el correo en modo seguro IMAP/POP(SSL), tiene efectos a como te validas frente al servidor de correo para recuperar los mensajes de tu buzon; no en cuanto al tipo y número de mensajes que recibes, por lo que no tiene nada que ver con el SPAM que llegue a tu cuenta. Para evitar esto se emplean otros mecanismos como filtro anti-spam,…

Comments are closed.