Presentació de Michael Korcuska sobre Sakai 3.0

korcuska2El passat 26 de febrer vam tenir l’oportunitat d’assistir a una presentació realitzada per Michael Korcuska, Director Executiu de la Fundació Sakai, organitzada pel ASIC.

Al voltant de 30 persones van assistir a aquest esdeveniment sobre la futura versió de Sakai 3.0. Vam tenir també l’oportunitat de compartir experiències amb els professors assistents a la presentació, i personal, tant de la nostra universitat, com assistents d’altres universitats espanyoles que es troben implementant Sakai o ja ho han implementat (Universitats de Lleida i de Santiago de Compostela).

La presentació va ser molt interessant. Ens va permetre conèixer de prop el desenvolupament i evolució de Sakai així com donar la nostra opinió com usuaris experts de l’eina sobre els futurs desenvolupaments.