Torna la Windows 7 Party

El dia 27 de Maig torna la Windows Party a la Universitat la qual ha sigut una de les poques seleccionades gràcies a l’associació d’estudiants DotNetClub.
En aquesta edició es repartirà  DVDs amb Windows 7 de forma gratuïta als estudiants gràcies al conveni que la Universitat té signat amb Microsoft.

A més,enguany comptarà amb la novetat de la iniciativa RETROTRUEC on els estudiants poden acudir a reciclar els seus materials tecnològics que han quedat desfasats (disquets antics, cintes magnètiques…) i podran canviar-los per productes nous que es proporcionaran.

També se sortejarà una XBOX entre tots els estudiants que acudisquen a l’esdeveniment.

Vos esperem de 13:00 a 15:00 hores en la porta de la Biblioteca Central del Campus de Vera!

One thought on “Torna la Windows 7 Party

Comments are closed.