Et recomanen seguir els següents consells per a reduir la teua factura de mòbil si la línia és corporativa:
1- Si tens una línia per a veu (mòbil) i altra per a dades (ordinador) reunifica les teues línies, dirigeix-te al Servei d’Infraestructurres per a demanar la baixa de la línia de dades i un duplicar de la línia de veu. Compartiràs l’abonament de dades sense pagar més.
2- Ajusta l’abonament a l’ús que fas. Verifica el consum de dades nacionals dels darrers mesos i en vacances. Si l’abonament que tens és superior al tràfic de dades que generes, dirigeix-te al Servei d’Infraestructurres per a demanar un abonament de menor capacitat.
3- Si no viatges a l’estranger verifica que els mòduls “My Europe”, “Outside Europe” o “My world” no estiguen activats ja que tenen una quota fixa mensual encara que no els gastes. Si vols donar-los de baixa dirigix-te al Servei d’Infraestructurres per a demanar-ho.
4- Quan viatges a l’estranger intenta utilitzar:
– wifi per a connectar-te a dades
– la teua extensió IP per a cridar pots vore com funciona ací: http://www.upv.es/entidades/SDI/infoweb/sdi/756252normalc.html
Per a qualsevol dubte: Servei d’Infraestructures al 71050 y 81050.
Lo de la SIP es una idea buenísima cuando viajas al extranjero, así no tienes que depender de que la otra persona tenga activado el skype, Si pudiérais dar algunas indicaciones de como configurar el programa que recomendáis estaría muy bien, a mí me ha costado un poco saber lo que era cada cosa.
¿Puedes decirnos tus dudas concretas por favor? Hay muchos clientes de SIP, pueden ser diferentes para cada plataforma y además contínuamente evolucionan por lo que hacer un documento genérico y que esté actualizado no es fácil. Si puedes indicarnos los parámetros que te han resultado confusos intentamos aclararlos.
Saludos, Marta
Mi extensión SIP es la 349341
Sólo me deja hacer llamadas a extensiones y no a fijos externos ni a móviles. Me salta un mansaje indicando que mi categoría de tráfico no permite la llamada.
Es normal esto?
Por favor, si existe, podríais dejar disponible algún manual de configuración del 3CXPhone para Android, ya que es el que recomendáis.
Muchas gracias
Para llamar fuera de la UPV es necesario marcar el 0 delante del número al que queremos llamar, como si estuvieramos en un fijo dentro de la universidad.
Saludos, Marta