Actualització visor web de la televisió IP

Recentment s’ha actualitzat el visor web de la televisió IP, perquè sigui compatible amb les noves versions del VLC Player. S’ha aprofitat aquesta actualització per a fer-lo compatible amb el navegador Mozilla Firefox tant per a l’entorn Windows com el Mac Us X.

imagen-tvp

vlc_miniActualització de VLC Player:
Per a això, és necessari tenir instal·lada i/o actualitzada alguna de les últimes versions de VLC. Aquest reproductor es pot descarregar gratuïtament de la pàgina web de VideoLan.  Durant la instal·lació no oblide instal·lar els plug-ins per a Internet Explorer i Mozilla Firefox.

Instal·lació per a usuaris MacOS X Leopard :
Aquesta nova versió també és compatible amb Mozilla Firefox per a Mac, z86wjxcawazodbcagq7biicasu9clncabkwy2lcagjt29eca7ggymjcaqa8qkfcazk300ocacr11wkcamtlnt7caouu5yzca3zh045ca2i5ol0caaad0wycacqiv6dcavwa46acafgtn29camcifhbhas de descarregar-te el plug-in de la web de VideoLan – Mac OS X, en concret aquest paquet Web Browser plugins (release 0.8.6i).

¿Com utilitzar la Televisió IP?
Recordar-vos que el servei de televisió IP està accecible en l’adreça  http://televisionip.upv.es, i que per a tenir accés al servei és necessari sol·licitar-lo a través de la web del asic:  Formulario de solicitud de acceso a Televisión IP.

Més informació en la web del ASIC:  Television IP

One thought on “Actualització visor web de la televisió IP

1. Hola, estaba intentando ver la TVIP desde la página de Politube, pero no lo consigo. Tengo instalada la última versión del VLC. Aquí leo que es necesario pedir acceso para poder acceder al servicio. ¿Quién puede acceder? ¿Solo personal autorizado? Porque en el enlace del Formulario sólo pone para Personal.

Comments are closed.