Noves versions dels paquets ofimàtics més populars

En el mes de juny s’han renovat dos dels paquets d’aplicacions ofimàtiques més populars. Microsoft Office presenta la seua versió 2010, que s’ofereix en cinc edicions i aporta versions renovades de les seues clàssiques aplicacions Word, Excel, Powerpoint, Outlook, etc. D’altra banda, el paquet de software lliure OpenOffice també s’actualitza a la versió 3.2.1, disponible per a la seua descàrrega en la pàgina web http://www.openoffice.org

Els usuaris de UPVnet ja poden actualitzar-se a la versió 2010 de Office, que trobaran al recurs de software habitual (\\IZAR2\MS). Una de les novetats és que Office 2010 requereix activació de la llicència per a poder funcionar. Poden consultar més detalls al document:

\\izar2\ms\Aplicaciones\Office 2010\Nota sobre la activación de la licencia.pdf

4 thoughts on “Noves versions dels paquets ofimàtics més populars

1. Hola Gilber, la licencia que tenemos contratada en la UPV sólo nos permite instalar Office en equipos del campus, es por eso que no está disponible para alumnos. Lamentablemente este software tampoco está incluido entre los que se pueden descargar en el portal del MSDN Academic Alliance, pero Microsoft de vez en cuando lanza promociones de Office para estudiantes a precios muy económicos. Estaremos atentos para informar.

2. En la entrada del blog hay una referencia al documento con las instrucciones de activación. En los equipos de los dominios ALUMNO y UPVNET no sería necesario hacer nada ya que la activación es automática. En el resto, hay que ejecutar un script para indicar la dirección del servidor de licencias, al igual que ocurre con Windows Vista o Windows 7.

Comments are closed.