La UPV rep un dels premis FICOD 2009 per Polimedia

FICOD300El Vicerector per al Desenvolupament de les Tecnologies de la Informació i de les Comunicacions, D. Vicente Botti va rebre ahir 17 de novembre de la mà del Secretari d’Estat de Telecomunicacions i per a la Societat de la Informació, D. Francisco Ros i del Director General de Red.es,  D. Sebastián Muriel, el Premi per la utilització dels continguts digitals per a millorar els serveis al ciutadà en el lliurament de premis del FICOD 2009 pel projecte Polimedia.

Polimedia és un projecte liderat per l’Àrea de Sistemes d’Informació i Comunicacions que ha evolucionat en els últims sis anys per a convertir-se en un dels referents mundials en la producció ràpida i eficaç de continguts audiovisuals per a l’educació. Més de 3.000 vídeos s’han produït en els últims anys en la UPV i moltes universitats i institucions a Espanya i en la resta del món han adoptat aquesta tecnologia.

El FICOD, Fòrum Internacional de Continguts Digitals és un punt de trobada impulsada pel Ministeri d’Indústria, Turisme i Comerç que s’ha convertit en les seues tres edicions en la referència per als professionals de la televisió, el cinema, la música, l’oci digital interactiu, l’animació, l’educació, la producció audiovisual, les publicacions digitals, els continguts generats pels usuari, les xarxes socials, la blogosfera, la publicitat interactiva, etc.

FICOD2b

Entre els projectes premiats, a més de Polimedia es troben projectes tan importants com Pocoyó de Zinkia, Planet 51 (llargmetratge d’animació que s’estrena aquest cap de setmana en Estats Units) de Ilion Studios , o els portals Filmotech.com de EGEDA i NoticiasFacil.es de la Fundació ONCE.

La llista completa de premis, premiats i membres del jurat es pot consultar en la pàgina web del FICOD.