L’Escola d’Arquitectura es posa “mans a la Web”

foto etsaTenir una Web de qualitat és cada vegada més important en els rànquings universitaris internacionals.

En l’Escola d’Arquitectura han decidit apostar per una web de qualitat amb l’ajuda del gestor de continguts de la UPV “MicroWebs“. Aquesta aplicació té un avantatge important respecte de qualsevol altre mitjà de creació de pàgines web: MicroWebs permet que qualsevol persona de l’escola, bé siga PAS o PDI, puga crear pàgines web, contribuint així a crear una web rica en contingut i en serveis a l’alumne.

Per a crear pàgines web amb “MicroWebs” no es necessiten coneixements previs. Simplement s’utilitzen uns senzills i còmodes formularis que estan disponibles en la Intranet per a crear continguts. MicroWebs té suport multi-idioma i ja du incorporat l’estil corporatiu de la UPV, pel que no és necessari preocupar-se del disseny web, ja està solucionat.

L’Escola d’Arquitectura ha decidit impartir recentment un curs de formació en aquesta eina. Aquest curs de 5 hores ha permès que tant el personal de l’escola com la direcció s’involucren en la creació de continguts per a la seua web.

Des de l’ASIC esperem que condisca l’exemple i prompte altres escoles se sumeixen a la tasca de crear una web de qualitat, rica en continguts, que posicione la nostra universitat en els llocs de referència que mereix.

One thought on “L’Escola d’Arquitectura es posa “mans a la Web”

Comments are closed.