Intel ofereix eines gratuïtes per a estudiants

logo intelAmb l’objectiu de facilitar l’aprenentatge del desenvolupament de programari, Intel ofereix gratuïtament, per a estudiants, eines de programació.

Es tracta d’eines de desenvolupament per a C++, que permeten generar programes d’alt rendiment a través de l’optimització, l’anàlisi, la programació en paral·lel, l’ús dels últims estàndards, etc.

Totes aquestes eines estan disponibles per a Linux, Windows i Mac OS:

El paquet d’eines gratuïtes inclou:

• Intel C++ Composer XE, amb:
    • Intel C++ Compiler
    • Intel Math Kernel Library
    • Intel Threading Building Blocks
    • Intel Integrated Performance Primitives
  • Intel Advisor XE
  • Intel VTuneAmplifier XE
  • Intel Inspector XE

El requisit per a gaudir d’aquesta llicència és que l’alumne estiga matriculat en aquests moments i que no reba cap salari ni compensació pel desenvolupament de programari amb aquestes eines. La llicència s’obté per un any i és renovable si se segueixen complint els requisits.

Els professors, grups d’investigació o els membres del col·lectiu PAS no poden utilitzar aquesta llicència, ja que el seu objectiu és facilitar eines per a l’aprenentatge de la programació.