El correu electrònic en la UPV i jo (I)

buzon1Quan una persona entra a formar part de la comunitat universitària en la UPV se li genera una bústia de correu que es mantindrà actiu mentre tinga alguna relació amb ella. Anem a dedicar una sèrie de tres posts per a resoldre els dubtes més freqüents que ens poden sorgir sobre el seu ús i possibilitats:

Qui te dret a una bústia de correu?

• La normativa de la UPV permet tenir en compte a tots els col·lectius que apareixen en la pàgina:

• Mentre pertangues a un o varis d’aquestos col·lectius mantindrem actiuva la teua bústia de correu.

Què ocorre amb el meu correu si deixe de pertànyer a la comunitat universitària?

En el moment que detectem que una persona deixa de pertànyer a qualsevol dels col·lectius que apareixen en la pàgina anterior entra en un procés de baixa que pot durar més o menys segons el col·lectiu al que pertanyies. T’enviarem un correu d’avís de caducitat del teu compte, perquè sigues conscient d’això i, si penses que ha estat un error, ens ho comuniques. Una vegada passat aquest període deixaràs de rebre correu en la teua bústia però podràs llegir-lo durant un temps prudencial perquè pugues fer còpies de les dades importants. Finalment eliminarem la bústia i ja no podràs accedir a ell.

Què passa amb la meua bústia una vegada que m’haja anat? Pot haver un altre usuari amb aquesta mateixa bústia?

No, les bústies no es reciclen. Mai donarem aquesta bústia a un altra persona. De fet, si tornes a formar part d’un col·lectiu de la UPV en el futur tornaràs a tenir la mateixa bústia.