El ASIC participa en la III reunió d’usuaris de Sakai

sakaiEls passats 19 i 20 de novembre es va celebrar en la Universitat Pública de Navarra la III reunió d’usuaris de Sakai a Espanya. A la mateixa van assistir representants de diverses empreses i universitats interessades en el projecte Sakai, o que ja estan utilitzant aquesta eina de forma generalitzada. La comunitat Sakai a Espanya encara és jove però va creixent a poc a poc gràcies a reunions com aquesta on s’intercanvien experiències i es realitza divulgació sobre les possibilitats de la plataforma.

El ASIC va participar en aquesta ocasió amb diverses ponències contant el procés de migració viscut enguany per a passar de la versió 2.4 a l’actual versió 2.6 i va tornar a incidir en un punt fonamental de l’eina com és la internacionalització.

Qui desitge més informació pot accedir a l’espai habilitat en el wiki del Spanish Sakai de l’eina Confluence de la fundació Sakai.