L’ASIC ha participat en les Jornades Tècniques de RedIRIS

L’ASIC ha participat activament en les Jornades Tècniques 2011 de RedIRIS, celebrades la setmana passada a Valladolid.

En aquest fòrum tècnic, que reuneix als experts TIC d’universitats i centres d’investigació espanyols, l’ASIC ha presentat dues ponències:

Aquestes presentacions corresponen a serveis prestats des de l’ASIC que representen iniciatives pioneres en els seus respectius àmbits.

En el catàleg de productes de l’ASIC pots obtindre més informació sobre aquests serveis.

També pots veure el vídeo de les presentacions i baixar-te la documentació utilitzada en les mateixes des de la web de les Jornades.

RedIRIS, la xarxa acadèmica i d’investigació espanyola, organitza les Jornades Tècniques anualment, amb l’objectiu de facilitar l’intercanvi d’informació i experiències entre els experts i responsables de xarxa de les universitats, xarxes autonòmiques i centres d’investigació espanyols.

A més, RedIRIS organitza, dues vegades a l’any, uns grups de treball que serveixen de punt de trobada i permeten establir sinergies entre els diferents organismes participants. En aquest cas, els grups de treball s’han realitzat en els dies anteriors a les Jornades i l’ASIC també ha col·laborat activament en els mateixos.